loading...
فنر سازی آسیا تولیدکننده انواع فنر
آسیا فنر بازدید : 108 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

محصولاتی را که مشاهده میکنید جزو فنرهای کوچک یا نسبتا کوچک ( فنر کوچک ) محسوب میشوند که دارای طول کم مثل 1 سانتی‌متر تا تقریبا حدود 15 سانتی متر و قطرهای مختلف از 2 تا 10 میلی‌متر میباشد مثل فنر لول ،معمولا جنس این فنرها از آهن است و کیفیت نسبتا بالایی دارند

https://asiafanar.com/%d9%81%d9%86%d8%b1-%d9%84%d9%88%d9%84-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d9%81%d9%86%d8%b1-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9/

آسیا فنر بازدید : 36 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

قبل از آشنایی با زانویی سینی کابل بهتر است با سینی کابل آشنا شوید. سینی کابل یکی از محصولاتی است که توانسته کمک شایانی به مدیریت سیم ها بکند. بدین گونه که اگر بخواهیم تعداد فراوانی سیم را در مسیرهای مشخصی هدایت کنیم باید از سینی کابل استفاده کنیم. این وسیله به دلیل محافظت و مراقبت از کابل ها در پروژه های عمرانی و ساختمانی فراوان مورد استفاده قرار می گیرند. حال گاها ممکن است در مسیر نصب سینی کابل نیاز به تغییر مسیر باشد، که در این مواقع از وسیله ای به نامزانویی سینی کابل که یکی از متعلقات سینی کابل میباشد استفاده میکنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا زانویی سینی کابل و موارد استفاده از آن را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید زانوی سینی کابل

آشنایی با زانویی سینی کابل و کاربردهای آن

اگر بخواهیم کلی و به زبان ساده بگوییم، این تجهیزات یکی از تجهیزات قابل استفاده در سینی کابل است که تغییر دادن مسیر سیم ها را برای ما ممکن می سازند. در مسیر هدایت کردن سیم ها گاهی نیاز است تا تغییر جهت صورت گیرد، برای اینکه بتوانیم این کار را به درستی و اصولی انجام دهیم بهتر است از زانویی سینی کابل استفاده کنیم. زانویی سینی کابل جهت ارتباط بین سینی کابلهای سایزهای مختلف، در گوشه ها استفاده میشود. از انواع زانویی ها میتوان به

  • زانویی های 45 درجه
  • زانویی های 90 درجه
  • زانویی داخلی
  • زانویی خارجی
  • آبشاری، اشاره نمود.

زانویی های افقی همانطور که از نامشان پیداست، برای تغییر دادن مسیر کابل کشی افقی استفاده می شوند. و در زوایای مختلف 45 درجه و 90 درجه طراحی و تولید می شوند. و زانویی سینی کابل های داخلی، خارجی و آبشاری، برای تغییر دادن مسیر سیم کشی به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرند. که این گروه دارای ظاهری T و یا + شکل هستند.

جنس زانویی سینی کابل از چیست ؟

از رایج ترین مدل های جنس زانویی سینی کابل می توان به مدل های استیل، گالوانیزه و آلومینیوم اشاره نمود.زانویی آلومینیومی: از محبوب ترین مدلهای زانویی سینی کابل، مدل آلومینیومی آن است. به دلیل وزن کم، توانایی تحمل سیم های فراوان و استحکام بالایی که دارند، در صنایع مختلف بسیار پر کاربردند.زانویی گالوانیزه: این دسته از این تجهیزات به کمک ورق گالوانیزه گرم تولید می شوند. به همین دلیل دارای طول عمر بالایی هستند. و به راحتی در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و در دراز مدت هیچگونه مشکلی را به همراه ندارند.

مشاهده دیگر محصولات سینی کابل پارسیان : قیمت نردبان کابل

ساخت زانو سینی کابل

زانویی استیل

این مدل ها در ضخامت های مختلف تولید میشوند، به این دلیل که بتوانند سیم های زیادی را پوشش داده و از آنها مراقبت کنند. ساخت آنها به گونه ای است که می توانند به راحتی تغییر شکل دهند و در زوایای مختلف نیز استفاده شوند. بصورت زانویی عمودی و افقی و همچنین داخلی و خارجی تولید می گردد.

نتیجه اینکه:

1- در ضخامت های 1 میل،  1.25 میل، 1.5 میل، 2 میل و 2.5 میلیمتر تولید و عرضه میگردند.

2- ارتفاع لبه زانویی سینی کابل در ارتفاع 3 سانت، 4 سانت، 5 سانت و 6 سانت می باشد.

3- معمولا درب زانویی از ورق کمتر از خود ورق زانویی سینی کابل تولید می گردد.

4- در زوایای 45 درجه و 90 درجه تولید می گردند.

5- بصورت زانویی عمودی و افقی و همچنین داخلی و خارجی تولید می گردند.

6- مهم ترین موارد استفاده از آنها زمانی است که از کابل کشی در سینی کابل در گوشه ها استفاده می شود و همچنین در ارتباط بین سینی کابل های مختلف می باشد.

مطالعه مقاله ریل و بست چنگالی چیست و کاربردهای آنها؟ از سایت ما

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

https://sinicableparsian.com/%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

آسیا فنر بازدید : 34 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

لوله برقی پلی آمید

  •  

یکی از پرکاربردترین لوله هایی که در جهان تولید می شود لوله های برق می باشد . از این لوله ها در تمامی اماکنی که دارای انرژی برق هستند استفاده می شود . چرا ؟ چون از این لوله ها به عنوان عایق و پوشش استفاده می کنند ، بدین صورت که سیم های برق و رساناهای جریان الکتریسیته را از داخل این لوله ها عبور می دهند تا امنبت سیم حفظ شود .جنس لوله های برق با توجه به جنس و ابعاد و کاربردهایشان متفاوت است و به انواع مختلف تقسیم می شوند که عبارتند از :
لوله های گالوانیزه گرم وسرد ، لوله پلی آمید یا پلی ایتلن و … .
هدف ما از نوشتن این مقاله معرفی لوله های برق پلی آمید می باشد و هم چنین ویژگی ها و کاربردشان در صنعت برق که دراینجا برای شما شرح می دهیم ، با ما همراه باشید .

لوله پلی آمید چیست ؟

پلی آمیدها از خانواده ی پلیمرها هستند که در دو دسته قرار می گیرند . دسته ی اول آنها بر پایه ی ماده اولیه دی آین و اسید دی کربن شکل می گیرند ، دسته ی دوم آنها بر پایه ی ماده اولیه دی امین شکل می گیرند . در پلی آمیدهای نوع اول تعداد اتم های کربن فرد است ،جاذبه ی بین مولکولی اتم ها کم است و در نتیجه پلیمرهای نرم با قدرت ضربه پذیری بالایی ایجاد می شوند . در پلی آمیدهای نوع دوم تعداد اتم های کربن زوج است و در نتیجه جاذبه ی اتمی بین اتم های کربن زیاد است و کشش مکانیکی پلیمر بسیار بالا است . پلی آمید ماده ای اشتعال پذیر می باشد ، اما در دمای منفی ۳۰ درجه و بالای ۷۰ درجه سانتی گراد نیز قابل استفاده می باشد به همین دلیل از پلی امیدها برای ساخت محصولات مختلف استفاده می شود و یکی از این محصولات تولید لوله های برق می باشد .

 

ویژگی های لوله پلی آمید:

از جمله ویژگیهایی که می توان به آن اشاره کرد ، رنگ شیری آنها می باشد . که این ماده به سادگی قابلیت رنگ پذیری دارد . مقاومت بسیار بالا در مقابل حلال ها و مواد نفتی ، ضربه پذیری ، قابلیت انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر ساییدگی ،استحکام بالای آنها ، مقاومت در برابر خستگی از جمله ویژگیهای بارز دیگر انها می باشد .

لوله ی پلی آمید چه کاربردهایی دارد ؟

با توجه به ویژگیهایی که گفته شد نصبت به دیگر لوله ها مثل لوله گرم pvc خم  سرد و گرم از ماده پلی آمید در ساخت انواع ورق ، شلنگ های قابل اشتعال ، روکش های مقاوم کابل ها در برابر خورندگی ، لوله های برق و آب ، قاب چراغ خودرو ، تانک و مخازن سوخت ، منگنه های برقی ، ساخت انواع کلاه ایمنی ، واشر و فیلتر روغن ، طناب و برس ، فلاش های دوربین ، قاب پمپ و مته برقی ، تسمه های بسته بندی ، موی عروسک ، چرخ دنده و لوازم بسیار پر کاربرد دیگر استفاده می شود .
انواع لوله های پلی آمید به چه صورت عرضه می شوند ؟
همانطور که گفته شد در تولید لوله های برق از پلی آمید نیز استفاده می شود . که این لوله ها به صورت شاخه ای ، کلافی و هم چنین دو نوع خط دار و بدون خط و انواع دوجداره تولید وعرضه می شوند .از لوله های شاخه ای برای ساختن قطعاتی که نیاز به ویژگیهای مکانیکی بالایی دارند استفاده می شود . از این محصول به عنوان محافظت از سیم های برق ، ایجاد نظم ، زیبایی بصری ، تامین امنیت و رعایت استانداردهای مطرح شده در خصوص سیم کشی استفاده می کنند .هم چنین در فرایند ساخت لوله پلی آمید از مواد مرغوب ( پلی اتیلن ) استفاده می شود ،که باعث ایجاد کیفیت بالا و انعطاف پذیری زیاد آنها می شود ، در نتیجه در برابر ضربه و فشار و شکنندگی مقاوم می باشند .

قیمت لوله پلی آمید :

لوله های پلی آمید با توجه به ویژگیهای گفته شده ی آنها ، پرکاربرد بودنشان در صنعت دارای قیمت مناسب می باشند . هم چنین با توجه به انواع مختلف آن و ابعاد ، قطر ، ضخامت و حجم آنها که روی قیمتشان تاثیر می گذارد می توان قیمت های مختلفی را برای آنها ارائه داد .مزایای استفاده از پلی آمیدها که عبارتند از : روکش های خوبی برای کابل و مفتول ها می باشند . مقاومت سایشی بالایی دارند .در هنگام خم شدن متوالی ، لوله بسیار مقاوم است و به ندرت ترک بر می دارند .انعطاف پذیری آنها و هم چنین قابلیت ضربه پذیریشان .مقاومت در برابر ترک خوردگی ، وزن سبک آنها که دیگر ویژگی آنها می باشد .پروسه ی حمل ونقل و جابه جایی آسان آنها نیز ویژگی مهم آنها می باشد .هم چنین قیمت فروش آنها که مناسب است و متقاضیان می توانند با خیال راحت نسبت به کیفیت ، استحکام و دوام و کاراییشان آنها را خریداری کنند .

https://novinlooleh.com/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a2%d9%85%db%8c%d8%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

آسیا فنر بازدید : 42 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

فروش ظرف خورشتی مربع کد ۷۲۸ آلومینیومی یکبار مصرف مانیسا

تولید ظرف خورشتی آلومینیومی یکبار مصرف مانیسا کد ۲۰

مشخصات ظرف یکبار گرد خورشتی :

طول: ۲۰۰mm

ارتفاع:۲۰۰mm

عرض:۱۶۵mm

وزن:۳۰۰cc

تعداد

در کارتن: ۱۰۰۰

https://manisaco.ir/%d8%b8%d8%b1%d9%81-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%d8%aa%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c/

آسیا فنر بازدید : 70 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

فنر کوپلینگ flexible spring coupling فنری دندانه ای شکل که در کوپلینگ های فلکسیبل استفاده میشود و شکل ظاهری آن را در عکس های زیر می توانید مشاهده بفرمایید. این فنرها در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود.

https://asiafanar.com/%d9%81%d9%86%d8%b1-%da%a9%d9%88%d9%be%d9%84%db%8c%d9%86%da%af/

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 2,239
  • بازدید کلی : 5,021